Vježbe nakon poroda

Vratite svoje tijelo u formu!

vježbe-nakon-poroda
5 od 5(4 glasova)

Tjelovježba poslije poroda prije svega jača mišiće zdjelice, a zatim trbušnu i leđnu miskulaturu i poboljšava cirkulaciju.

Donosimo vam vježbe koje će vas vratiti u formu.

Vježba za jačanje trbušnih mišića

Pripremite podlogu za vježbanje. Lezite na leđa, ispružite noge, te ihl lagano odignite od podloge. Ispružite ruke i pokušajte se približiti prstima na nogama istovremeno podižući glavu i ramena. Vratite se u početni položaj. Ponovite vježbu četiri puta.


Vježba istezanja leđnih mišića

Sjedite i prekrižite noge. Glavu primaknite vašim prstima, a zatim je okrenite udesno, pa ulijevo. Ponovite četiri puta. 


Vježba za jačanje mišića zdjeličnog dna

Ležite na podlozi na lešima. Prsima privucite koljena, zatežući mišiće dna zdjelice i stražnjice. Zatim lagano ispružite noge sa blago savijenim koljenima i okrenite se na stranu. Ostanite 5 sekundi u tom položaju, pa isto ponovite okrećući se na drugu stranu. Opustite se. Vježbu još jedanput ponovite.

Vježba za jačanje cirkulacije

Ležite na leđima na podlozi za vježbanje. Ruke i noge ispružite prema gore, naizmjenično savijajte i ispružajte potkoljenice i lagano vozite bicikl. Vozite najmanje desetak sekundi. 

Savjet:   Ako dojite dijete, onda vježbajte nakon dojenja, jer se tokom vježbanja stvara mišićna kiselina u mišićima, a ona može da utiče na pojavu grčeva kod bebe. 

Ocjeni ovaj tekst

Pređite mišem preko zvijezdice i na odabranu zvjezdicu kliknite...