Kako izgubiti 2 cm za 2 sedmice

Pokušali ste sa dijetama, ali ne ide.

kako-izgubiti-2-cm-za-2-sedmice
4.5 od 5(5 glasova)

Nudimo vam plan za pomoć.

Kada je u pitanju mršavljenje, zdrava prehrana je samo početak. Kardio vježbe i vježbe snage su presudne za gubljenje kilograma, pa krenite.

Tri puta sedmično radite kompleks od šest vježbi koje ćemo navesti. One će izgraditi mišiće koji su najodgovorniji za sagorijevanje masnoća. Uradite svaku od vježbe onoliko puta koliko to možete izdržati. Nakon što završite sve vježbe, ponovite ciklus jop jednom.

1. Vježba

Sjedite na pod s ispruženim nogama. Savijte desnu nogu i omotajte ruke oko desnog koljena, a leđa držite ravno. Podignite vašu lijevu nogu visoko, zadržite sekundu i spustite nogu. Ponovite onoliko puta koliko možete, a zatim se prebacite na drugu nogu i uradite isti broj ponavljanja.

Ova vježba jača kvadricepse.

2. Vježba

Oslonite se na koljena i ruke, sa licem prema podu. Leđa trebaju da budu ravna. Spuštajte prednji dio tijela sve dok vam prsa ne dodirnu pod, a zatim se vratite nazad.  (Vježba slična ženskim sklekovima, samo što se nalazite u klečećem položaju) Ponovite onoliko puta koliko možete.

Ova vježba jača grudi. 

3. Vježba

Lezite na leđa. Podignite noge i savijte ih pod ugao od devedeset stepeni. Ruke prekrstite na prsima. Polako spuštajte pete dolje, dotaknite pod i vratite noge nazad. Ponovite onoliko puta koliko to možete. 

Jača mišiće abdomena.

4. Vježba

Lezite na leđa, savijte koljena, a stavite iza vrata. Stopala oslonite na pod. Podižite svoj torzo gore i spuštajte ga. Ponovite više puta. 

Ova vježba jača stomačne mišiće.

5. Vježba

Stanite uz zid sa nogama u širini ramena. Polako suštajte svoje tijelo kao da želite da sjednete u nevidljivu stolicu. Ruke stavite na koljena. Ostanite u tom položaju koliko možete. Vratite se u početni položaj i napravite više ponavljanja.

Ova vježba jača noge.

6. Vježba

Lezite na stopak i ispružite ruke i noge. Podižite ruke i noge od tla, zadržite par sekundi i vratite se u početni položaj. Ponavljajte onoliko puta koliko to možete.

Jača: mišiće u donjem dijelu leđa.

Ležati na trbuhu, istezanje svoje ruke ispred vas. Zatim podignite ruke i noge od tla, zadržite sekundu i niže. Ponovite onoliko puta koliko možete.

Ocjeni ovaj tekst

Pređite mišem preko zvijezdice i na odabranu zvjezdicu kliknite...