Deset namirnica koje će vam pomoći da ostanete u formi

Koje namirnice jesti?

deset-namirnica-koje-će-vam-pomoći-da-ostanete-u-formi
4.98 od 5(53 glasova)

Održavanje tjelesne težine je jedan od najvažnijih faktora u očuvanju zdravlja. Pretilost vodi ka mnogim bolestima kao što su dijabetis, bolesti srca i rak. Prevencija pretilosti zahtijeva višestruki pristup koji uljučuje hranljivu biljnu prehranu, vježbanje, dovoljno sna i zdrav način života.

Održavanje zdrave težine ne znači održavanje dijete i samoizgladnjivanja. Naše tijelo treba da uzima namirnice koje nam daju hranljive tvari, a ne debljaju nas.

1. Orašasti plodovi i ostali izvori kvalitetnih proteina

Unošenje dovoljno proteina pomaže u održavanju mišićne mase, posebno god ljudi koji gube na težini. Takože onaj ko jede puno proteina, manje će žuditi za nezdravom hranom.

Ali važno je odabrati tip proteina. Proteini životinja često sadrže nezdrave masti i kancerogene  su. Zbog toga uzimajte proteine kao što su orašasti plodovi, sjemenke, grah, leća i slično.

2. Zdrave masti

Ipak trebamo jesti masnoće da se spali salo. Izbjegavajte masnoće poput kikirikija, uljane repice, soje, suncokreta i susamovog ulja. Koristite u umjerenim količinama djevičansko maslinovo i kokosovo ulje, i povremeno avokado.

Ove masnoće utiču na nas na harmonskoj razini, podižu naše raspoloženje i sagorjevaju masti.

Zdrave masnoće treba pojesti umjesto ugljikohidrata, a ne uz količinu hrane koju jedete, ako želite zadržati ili izgubiti težinu. 

3. Omega 3

Omega 3 esencijalne masne kiseline su važne za smanjenje upale u tijelu, te sprječavaju pretilost. Oni takođe smanjuju otpornost na inzulin, što znači viši nivi šečera u krvi i učinkovitiji metabolizam. 

Vegetarijanski izvor omega 3 su divlje zelje i laneno sjeme. 

4. Jabuke i drugo voće

Ako želite izgubiti na težini, šećer će biti vaš najveći protivnik. Zbog toga izaberite voće, posebno jabuke koje imaju relativno nizak udio šećera, a veliku količinu pektina koji podupire detoksikaciju.

5. Borovnice

Borovnice se najbolja hrana za mršavljenje. One spaljuju kalorije i štite nas od mnogih bolesti.

6. Tamno lisnato zeleno povrće

Ako želite imati zdravu tjelesnu težinu, uvrsite ga u ishranu.Bogato je antioksidansima, vitaminima i mineralima. 

7. Cjelovito povrće

Povrće treba sadržavati veći dio vaših obroka, jer vam pomaže da se osjećate siti bez mnogo kalorija.

8. Đumbir i kurkuma

Sa ovim namirnicama sačuvat ćete vaš želudac i probavu. 

9. Papričice

Sve paprike potiču vaš metabolizam i podupiru tijelo da sagori više masnoće

10. Cjelovite žitarice

Jedite cjelovite, bezguluteske žitarice, jer obrađene žitarice daju prazne kalorije koje djeluju poput šećera u tijeu.

Cjelovite žitarice pružaju korisna vlakna, proteine i osiguravaju trajnu energiju koja vam pomaže da jedete manje kalorija tokom dana.

 

Zbog taga promijenite režim ishrane i održavajte svoju tjelesnu težinu. Jedite povrće, mahunarke, orašaste plodove i cjelovite žitarice.

 

 

Ocjeni ovaj tekst

Pređite mišem preko zvijezdice i na odabranu zvjezdicu kliknite...